FAQ

Wij kunnen u enkel aanraden om niet te lang te wachten om je photobooth en/of lichtletter(s) te bestellen bij Partypimpers. Twijfel je nog? Kijk dan even in onze  LOOKBOOK voor meer foto’s van onze events.

Partypimpers heeft een grote voorraad van lichtletters en photobooths. Als je een boeking maakt, de eventdatum ingeeft, wordt er meteen aangegeven of de lichtletters of photobooth beschikbaar zijn/is.

Wij kunnen u enkel aanraden om niet te lang te wachten om je photobooth en/of lichtletter(s) te bestellen bij Partypimpers. Twijfel je nog? Kijk dan even in onze  LOOKBOOK voor meer foto’s van onze events.

Partypimpers heeft een grote voorraad van lichtletters en photobooths. Als je een boeking maakt, de eventdatum ingeeft, wordt er meteen aangegeven of de lichtletters of photobooth beschikbaar zijn/is.

De tarieven vind je in de menubalk TARIEVEN, zowel van de photobooths als van de lichtletters. De prijs van de photobooth hangt af van het aantal prints.

Partypimpers vraagt slechts 100 € borg. Deze borg gebruiken wij wanneer er schade gebracht is aan de lichtletters of de photobooth. Deze borg kan ook ingehouden worden als er problemen zijn met leveringen en ophalingen, het moeten afbreken van de lichtletters/photobooth, zaken die bij de ophaling mankeren, o.a. kabels, remote controls, props,  …

Onze verzekering dekt schade mits een vrijstelling van 350 €.

De borg wordt 1 week na uw event teruggestort. Wij moeten de kans krijgen om de gehuurde producten te controleren.

Na het ingeven van een order, krijg je een order op je scherm. Als je deze bevestigd, wordt automatisch het te betalen bedrag ingevuld.

Je betaalt een voorschot van 100 €, je krijgt een email 14 dagen voor het event plaatsvindt om het restant te betalen.

Als je event plaatsvindt binnen de 14 dagen, dien je het volledige bedrag te betalen.

Facturen worden altijd gemaakt zonder de borgstelling. Die dient u dus apart te betalen. De factuur ontvang je direct in je mailbox nadat je je bestelling hebt ingegeven.

Partypimpers doet naast het verhuren van lichtletters en photobooths transport door heel de Benelux. Onze eigen chauffeurs brengen de lichtletters en photobooths tot bij u.

Zelfinstallatie:

De photobooth en lichtletters worden door de chauffeurs van Partypimpers geleverd op vrijdag. Op vrijdag dient er dus iemand aanwezig te zijn. U krijgt op dinsdag een sms en email tussen welke uren we komen leveren.

Met installatie:

U bestelt een photobooth/lichtletters bij Partypimpers. De photobooth wordt geïnstalleerd door Partypimpers.

Lichtletters installeren we enkel als er ook een photobooth is besteld. De dag en het tijdstip van levering is in overleg. Dit kan op alle werkdagen en op zaterdag tussen 9 en 17 h.

Partypimpers levert enkel op de feestlocatie als er iemand aanwezig is tussen 9 h en 17 h. Anders dient u zelf te zorgen dat wij de levering kunnen doen op een ander adres. Partypimpers neemt geen rechtstreeks contact op met de feestlocatie als u kiest voor zelfinstallatie. U dient er als huurder zelf voor te zorgen dat er iemand aanwezig is op het moment van levering.

De ophalingen gebeuren op maandag (sms/email op zaterdag) in Antwerpen, Brabrant, Oost- en West Vlaanderen en Henegouwen of dinsdag (sms/email op maandag) in Antwerpen, Brabant, Limburg, Luik, Luxemburg en Namen.

De template wordt door ons gemaakt en naar u doorgestuurd ter goedkeuring. Als u daarna nog een wijziging wil aanbrengen, hebben wij hier uiteraard opnieuw tijd voor nodig en dient dit opnieuw goedgekeurd te worden door u

OPGELET: extra wijzigingen aan de template moeten vergoed worden.

Dit kan zeker. U dient enkel rekening te houden met een aantal voorwaarden.

U moet het bestand in PNG of JPG uploaden tijdens het boeken.

U dient er zelf voor te zorgen dat de afmetingen juist zijn (10×15, 15×10 of 5×15).

U kan kiezen uit volgende fotoformaten:

15×10 (foto horizontaal)
10×15 (foto verticaal)
5×15 (2 verticale strookjes)

Opgelet: de strookjes worden automatisch 2 keer afgedrukt.

Dit is moeilijk te zeggen. Ga ervan uit dat uw gasten nooit alleen op een foto staan en dat ze vaak een aantal verschillende foto’s willen nemen. Wanneer u kiest voor het fotoformaat 5×15, kiest u voor strookjes. Deze strookjes worden automatisch dubbel afgedrukt en gesneden. In dit geval heb je dus 2 identieke prints.

Bij uw boeking geeft u door hoeveel prints u graag heeft. Dit is het maximum dat u dan op uw event kan printen. Wanneer uw prints op zijn, kan u de photobooth wel blijven gebruiken. Deze foto’s worden opgeslagen en krijgt u na het event mee doorgestuurd via een link.

Partypimpers maakt voor elke klant 1 ontwerp van de template met eventueel nog één aanpassing. Bent u nog niet tevreden, dan kan u uiteraard een aanpassing aanvragen.

Deze aanpassing zal afgetrokken worden van uw borg. Het is daarom heel belangrijk dat u alle gegevens juist doorgeeft.

Dit is helaas niet mogelijk. Wij kunnen geen foto’s toevoegen of weglaten op de templates.

Helaas kunnen wij het formaat van de foto’s op de template niet aanpassen.

Bij een social photobooth worden er geen prints gemaakt. De genomen foto’s worden rechtstreeks opgeslagen in de cloud en krijgt u na het evenement doorgestuurd.
U kan er ook voor kiezen om de gemaakte foto’s meteen te downloaden via een qr-code op uw telefoon. Houd er rekening mee dat u hiervoor WIFI nodig hebt.